Atmintinė atvykstantiems klientams:

1. Atvykstantys nauji klientai privalo informuoti apie atvykimą iš anksto suderinus atvykimo laiką (ne vėliau kaip 24 val. iki atvykimo) tel.: +37067995050;

2. Atvykstantys privalo būti užpildę "Pirminės registracijos formą" svetainėje; 

3. Pildant "Pirminės registracijos formą" yra privaloma išsamiai pateikti informaciją apie kliento sveikatos bei psichikos būklę, ligas ir visus kitus negalavimus; 

4. Atvykus būtina turėti su savimi kliento bei asmens atvežančio klientą (pasirašančiojo sutartį) asmens tapatybę patvirtinantį dokumentą (pasą arba asmens tapatybės kortelę). Dokumentai grąžinami pasirašius sutartį;

5. Atvykstantis klientas gali turėti su savimi savo asmeninius daiktus (drabužius, būtinus higienos reikmenis, vaikštynę, vežimėlį ir kitą įrangą, jei tokia reikalinga kasdieniniam asmeniniam naudojimui);

6. Kliento artimieji turi pasirūpinti vartojamais vaistais ir jų pakankamu kiekiu vienam mėnesiui; 

7. Į kambarį galima atsivežti sau reikalingą inventorių (radiją, paveikslų, albumų ir pan.) 

 

 

Dėmesio!!! Tyčia nepateikus informacijos apie kliento sveikatos būklę ar ligas – įstaiga nedelsiant iškeldina klientą. Jei artimieji kliento nepasiima, jis yra perduodamas valstybės žinion. Sumokėti pinigai negrąžinami.  


Atmintinė lankytojams:

1. Įnešti į patalpas maisto produktus ar gaminius, alkoholinius gėrimus griežtai draudžiama!

Galimi maisto produktai: kava, arbata, saldainiai, sausainiai, sultys ir gaivieji gėrimai gamintojo taroje - šie produktai turi būti ne trumpesnio, nei 1 mėn. galiojimo termino; švieži vaisiai, iki 1 kg;

Atvežtus maisto produktus privaloma parodyti ir perduoti budinčiam personalui; 

Atvežus draudžiamų produktų, t. y. nepaisant „Adutiškio reabilitacijos ir slaugos centro“ nustatytų vidaus tvarkos taisyklių yra taikoma 100 eurų bauda. Pažeidę taisykles lankytojai daugiau neįleidžiami; 

2. Atvykstantys lankytojai privalo būti visiškai sveiki, tvarkinga ir švaria apranga; 

3. Lankant nereikalingų daiktų nesineškite; 

4. Artimųjų, kurie pasirašo sutartį, atskiru prašymu nepageidaujami asmenys lankymui yra neįleidžiami; 

 

5. Lankytojai patalpose privalo avėti antbačius (bachilus), kuriuos rasite prie įėjimo; 


Atmintinė klientams:

Vardan santarvės ir gero visų gyvenimo,

Informuojame, kad įstaiga nesitaiksto su kliento piktybiniu elgesiu. Tai yra smurtavimą prieš kitus klientus, personalą.  Smurto atveju nedelsiant kviečiama policija ir medikai, klientas iškeldinamas - sutartis nutraukiama, be galimybės kada nors ją atnaujinti. Sumokėti pinigai negrąžinami.

(išskirtinais atvejais, jei įstaiga nusprendžia gražinti dalį sumokėtų pinigų, perskaičiuojamas paslaugų teikimo mokestis už buvusį laikotarpį 1 para 50 eurų).   

Už piktybinius vidaus tvarkos taisyklių pažeidimus - rūkymą patalpose, alkoholio vartojimą - skiriama 50 eurų nuobauda už kiekvieną atvejį.

 


DĖMESIO KLIENTAMS IR JŲ ARTIMIESIEMS, 

 

DAVUS ĮSTAIGOS DARBUOTOJAMS PINIGUS (PADĖKĄ, KYŠĮ), NESVARBU KOKIĄ SUMĄ - TAI TRAKTUOJAMA, KAIP GRUBIAUSIAS ĮMONĖS VIDAUS TAISYKLIŲ PAŽEIDIMAS, ĮMONĖS VARDO SUMENKINIMAS. 

TOKIU ATVEJU IŠ KARTO NUTRAUKIAMA PASLAUGŲ TEIKIMO SUTARTIS IR NEGRĄŽINAMAS DEPOZITAS.  

 

„ADUTIŠKIO SENELIŲ NAMAI“ VADOVAS ŽYDRŪNAS EIMUTIS